Kurumsal Müşteri Portalı

UPS Kurumsal

      UPS Kurumsal; siz kurumsal müşterilerimizin, gelen ve giden gönderilerinin güncel durumunu, fatura, ödeme ve cari hesap        hareketlerini takip edebileceği ve raporlama işlemlerini kolayca yapılabileceği bir sistemdir. Bu portal üzerinden firmanıza ait gönderilerin tüm detaylarını inceleyebilirsiniz. Detaylı raporlama seçeneklerimiz sayesinde teslimat raporlarınızı oluşturabilir, cari hesabınızdan yapılan gönderi ödemelerini ve tahsilatlarınızı takip edebilirsiniz. Ayrıca aynı sistem üzerinden kurye talebinde bulunabilir, gönderilerinize ait adres ve ödeme şekli değişikliği yapabilirsiniz.

UPS Kurumsal’dan faydalanmak için

www.ups.com.tr UPS Kurumsal kullanıcı adı ve şifrenizi SATIŞ/MÜŞTERİ Temsilcinizden talep edebilrisiniz.

ÇEREZ POLİTİKASI: Sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için tıklayın x